Informacje logistyczne dla uczestników

REJESTRACJA

Rejestrację zaczynamy w piątek o godzinie 17:00, zabierz ze sobą dowód osobisty lub inny dokument tożsamości. Rejestracja w piątek po 17:45 będzie trwać nadal, ale może być wolniejsza i potrwa w piątek do godziny 21:00, w sobotę od 7:30 do 22:00 i w niedzielę od 7:30. W piątek po 21:30 oraz sobotę po 22:30 nie ma możliwości wejścia do obiektu, jedynie można z niego wyjść i powrót możliwy jest następnego dnia od godziny 7:00!

 

CO ZABRAĆ?

Zabierz ze sobą wygodne ubranie, nie krępujące ruchów, sugerujemy także zabranie dodatkowej koszulki /na niektórych warsztatach można się zgrzać 😉 /.

Warto także zabrać ze sobą kocyk, który może być przydatny na niektórych warsztatach do przykrycia się lub podłożenia pod tyłek do wygodnego siedzenia 😉

Jeśli wykupiłeś/aś udział w koncercie całonocnym koniecznie zabierz karimatę.

 

WARSZTATY NA ZAPISY:

W salach C-F odbywają się warsztaty na zapisy, na które można było zapisać się w systemie zapisów na stronie internetowej. Wpuszczamy na warsztaty 10 minut przed rozpoczęciem warsztatów, brak pojawienia się przed salą na 5 minut przed rozpoczęciem warsztatu powoduje anulacje rezerwacji i wpuszczamy chętne osoby – w pierwszej kolejności osoby z czerwoną kartką, w drugiej kolejności osoby z żółtka kartką – każdy uczestnik przy rejestracji otrzyma (jedną) żółtą kartkę.

W salach A i B odbywają się wykłady i warsztaty bez zapisów – decyduje kolejność wejścia na salę. Sala A pomieści do 200 osób, sala B do 45 osób.

 

SZATNIE:

Na miejscu są dwie niewielkie szatnie, prosimy w nich nie zostawiać bagaży, ani większych rzeczy.

Bagaże można zostawiać:

W piątek w sali “Catering”.

W sobotę od 9:15 do 19:30 oraz w niedzielę od 9:15 do 16:00 na tyłach sali A i pod stolikami.

W sobotę na noc (osoby uczestniczące w koncercie całonocnym) bagaże prosimy zostawić w sali “Catering”.

Nie ponosimy odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie obiektu.

 

NOCLEG

Nie ma możliwości zakupienia noclegu na miejscu, mamy absolutny komplet!

Osoby które wykupiły nocleg na sali proszone są o zabranie śpiworów i opcjonalnie poduszek, udostępniamy po ostatnich zajęciach sale z materacami gimnastycznymi (dość twarde).

W obiekcie znajduje się TYLKO JEDNA kabina prysznicowa, prosimy o szybkie i sprawne korzystanie z niej.

W piątek po 21:30 oraz sobotę po 22:30 nie ma możliwości wejścia do obiektu, jedynie można z niego wyjść i powrót możliwy jest następnego dnia od godziny 7:00!

Na terenie obiektu jest całkowity zakaz palenia i spożywania alkoholu, osoby niestosujące się do tego zakazu będą wyproszone z obiektu, bez możliwości powrotu.

 

W niedalekiej odległości znajduje się Schronisko Młodzieżowe, orientacyjna cena miejsca w pokoju 4 osobowym ok 40zł/doba. www.ssm.gda.pl

Hotele w pobliżu: hoteldal.pl hotelsmart.pl scsk.pl

 

JEDZENIE

Na terenie festiwalu będzie czynny w sobotę oraz niedzielę punkt cateringowy na którym można zakupić ciepłe i zimne posiłki wegetariańskie i wegańskie oraz ciepłe napoje.

Dodatkowo już od piątku będzie czynny punkt z wegańskimi szejkami 🙂

Obok miejsca festiwalu znajduje się market spożywczy, piekarnie oraz warzywniaki.

Zachęcamy do lekkostrawnych posiłków 🙂

 

DOJAZD

Miejsce festiwalu to Dom Kultury Młyniec, ul. Pilotów 3, Gdańsk Zaspa. Wejście schodami na piętro przy Pizzerii Maxx.

Dogodny dojazd kolejką miejską SKM – stacja Gdańsk Zaspa (dojście pieszo zajmie 5 minut) lub tramwajami nr 2 i 8 – przystanek Jana Pawła II (dojście pieszo ok 5 minut).

Przed budynkiem znajdują się darmowe miejsca parkingowe.

Rowery: szukaj miejsc w okolicy. Ze względów bezpieczeństwa (droga ewakuacyjna) absolutnie nie można przypinać rowerów do barierek na schodach prowadzących do obiektu.

 

DARMOWY DOJAZD?

25zł od UBERa na darmowy pierwszy przejazd!

Zainstaluj aplikację UBER na swoim smartfonie i wpisz kod: fxyeaue dzięki temu otrzymasz 25zł na swój pierwszy przejazd!

Rejestracja na: uber.com

 

ZMIANY, INFORMACJE, UWAGI:

Wszelkie bieżące zmiany będą wywieszone w pobliżu punktu rejestracji.