Mindfulness

Sala D

Intuicyjnie czujesz, że uważność może być dla Ciebie pomocna? Próbujesz praktykować, ale pojawiają się trudności, pytania, wątpliwości czy dobrze to robisz? Chciał(a)byś poznać podstawy Mindfulness i samodzielnie praktykować?

Zapraszam Cię na warsztat, podczas którego dowiesz się czym jest mindfulness i dlaczego warto praktykować oraz w jaki sposób zdobyte umiejętności mogą prowadzić do poprawy Twojego zdrowia i samopoczucia. Następnie przejdziemy do praktyki (medytacji) i zakończymy wymianą refleksji.

Badania naukowe potwierdzają, że praktyki uważności Mindfulness:

– redukują stres i pozwalają kontrolować emocje,
– poprawiają jakość snu,
– podnoszą odporność psychiczną i fizyczną,
– regulują gospodarkę hormonalną,
– łagodzą objawy depresji,
– rozwijają życzliwość i akceptację,
– opóźniają procesy starzenia,
– poprawiają koncentrację,
– regulują ciśnienie.

Spotkanie pozwoli Ci zadecydować o podjęciu 8 tyg. kursu, na którym nauczysz się samodzielnie medytować, poznasz teorię i praktyki, które są niezwykle pomocne w czasach kiedy zadaniowe podejście do życia powoduje, że tracimy kontakt z chwilą obecną i żyjemy przeszłością lub przyszłością. Najrzadziej jesteśmy w teraźniejszości, która jest jedynym czasem, który naprawdę mamy do dyspozycji. To, w jaki sposób z niego korzystamy, wpływa z kolei na naszą przyszłość. Odwracamy się również od własnych emocji i przeżyć wewnętrznych, nie wiedząc jak nimi nawigować w świadomy i bezpieczny sposób. Praktyka uważności umożliwia odnalezienie samego siebie i przyjęcie życiowego doświadczenia z otwartością, akceptacją i miłością.

Mindfulness to sprawdzona naukowo ścieżka zdrowia, którą warto podążać.
Zacznij tam, gdzie jesteś:-)

Warsztaty