speaker-info

Magdalena Jędrzejak

Slow Jogging

Magdalena Jędrzejak, lat 41. Były grubas, który wstał
z kanapy. Biegam od 5 lat, od 4 regularnie startuję w zawodach na dystansach od 5 km
do maratonów. Ukończyłam (na zawodach): ultra maraton na dystansie 53 km, 8
maratonów, 10 półmaratonów oraz kilkadziesiąt biegów na krótszych dystansach.
Zdecydowanie wolę te dystanse, które nie wymagają szybkości, gdzie ważna jest
wytrzymałość.
Od dwóch lat piszę bloga na temat moich pasji – biegania i morsowania:
https://magdazfejsbuka.wordpress.com/
Jestem również jedną z koordynatorek gdyńskiej edycji biegów parkrun. Do niedawna
animatorka Slow Joggingu, obecnie, jako pierwsza w Gdyni, uzyskałam uprawnienia
instruktorskie. Serdecznie zapraszam na treningi!

Moje zajęcia

Slow jogging – bieganie dla każdego

Slow Jogging to japońska recepta na długie życie w zdrowiu, opracowana i opatentowana przez prof. Hiroakiego Tanakę z uniwersytetu Fukuoka. Polega ona na bieganiu w tempie niko niko, czyli z uśmiechem, bez pośpiechu i określoną techniką minimalizującą ryzyko kontuzji. Jako taki znacznie ułatwia również pozbycie się zbędnych kilogramów i to w bardzo przyjemny sposób. Slow Jogging to bieganie dla każdego, niezależnie od wieku i kondycji fizycznej, bo początkowe treningi odbywają się w tempie wolniejszym niż marsz. To trucht, w którym uśmiech i rozmowa są wręcz obowiązkiem.

Warsztaty
Więcej

Slow jogging – bieganie dla każdego

Slow Jogging to japońska recepta na długie życie w zdrowiu, opracowana i opatentowana przez prof. Hiroakiego Tanakę z uniwersytetu Fukuoka. Polega ona na bieganiu w tempie niko niko, czyli z uśmiechem, bez pośpiechu i określoną techniką minimalizującą ryzyko kontuzji. Jako taki znacznie ułatwia również pozbycie się zbędnych kilogramów i to w bardzo przyjemny sposób. Slow Jogging to bieganie dla każdego, niezależnie od wieku i kondycji fizycznej, bo początkowe treningi odbywają się w tempie wolniejszym niż marsz. To trucht, w którym uśmiech i rozmowa są wręcz obowiązkiem.

Warsztaty
Więcej